Kevään avoimet pienryhmätunnit

Barre ma 2.3 klo 18.30 jatkuen joka viikko

Vahvat jalkaterät to 5.3 klo 18.30-19.30

Terve olkapää ja vahva lapatuki la 14.3 klo 9.30- 11 ja to 2.4 klo 16.30-18.00

Voimakas core ma 16.3. klo 17.30-18.30

Jos haluat mukaan vakkaritunneille: KEHONHALLINTA JA SPIRAALISTABILAATIO, tule ensin alkeiskurssille tai varaa aika yksilöohjaukseen.


Kaikki pienryhmä-tunnit löydät nettiajanvarauksesta(linkki vasemmalla). Nettiajanvaraussivustolta löydät myös tarkemmat kuvaukset joka tunnista. Muistathan varata paikkasi etukäteen, sillä tunneille mahtuu vain max. 6hlöä.

Vahvat jalkaterät

Jalkaterän lihaksiston vahvistaminen ja jalkaterän liikkuvuuden ylläpitäminen on tärkeää koko kehon kannalta. Viikoittaisella jalkaterä jumpalla pidät jalkaterien laskimoverenkierron aktiivisena ja ehkäiset mm. kramppeja sekä jalkaterän jäykistymistä.

Oletpa nuori, vanha, urheilua harrastava tai penkkiurheilija, muista harjoittaa jalkateriäsi aktiivisesti. Mitä vahvempi pohja, sen parempi siihen on rakentaa hyvinvoiva, tasapainoinen keho.

Vahvat jalkaterät- tunnilla teemme monipuolisesti liikkuvuuus ja lihasvoima harjoitteita jalkaterälle. Footbic- harjoitteilla saamme jalkaterän pienet lihakset syttymään ja rentoutta nivelistöön. Hallintaa harjoittelemme lisäksi puolipalloa ja kuminauhaa apuna käyttäen. Vahvistamme ohessa myös pohkeen lihaksistoa, joka on osoittautunut heikoksi lenkiksi mm. monella kuntoliikkujalla.

Tervetuloa mukaan! Ilmoittautua voit nettiajanvaraus- sivustolta: https://vello.fi/visionfysioterapia/

Barre - Mitä se on?

Barre on maailmalla huippusuosion saavuttanut treenimuoto eikä syyttä. Jos kaipaat monipuolista ja innostavaa treeniä, joka vahvistaa etenkin pakaroita, reisiä ja keskivartaloa, barre on sinua varten. Barre kehittää kestävyysvoimaa ja sytyttää ryhtiä kohottavat syvät lihakset.

Meillä Barre- pienryhmässä saat tunnin aikana paljon yksilöllistä ohjausta ja opit liike tekniikat nopeasti.

Terve olkapää ja vahva lapatuki

Kipuileeko olkapääsi? Onko ylävartalon ryhti kääntynyt etukumaraan?

Tule harjoittelemaan oikeaa olkapään ja hartiarenkaan asentoa pienryhmätunnillemme la 14.3. klo 9.30-11.00 tai to 2.4 klo 16.30-18.00

Tunnilla vahvistamme olkaniveltä ja lapaluuta tukevia lihaksia, mobilisoimme rintarangan aluetta ja teemme liikkuvuusharjoitteita hartiarenkaan lihaksistolle. Lisäksi saat mukaasi kotiharjoitteluohjeet olkapäätä ympäröivien lihasten vahvistamiseksi ja kiputilojen ennaltaehkäisyä varten.

Ilmoittaudu teematunnille Pienryhmien ajanvaraus- linkistä vasemmalta.

Lisätietoja: 050 4908545/ Hanna